Management vs Leadership

August 7, 2016 mihaildan No comments exist

Managementul la zi

Vechea filozofie a managementului punea accentul aproape exclusiv pe activitățile de planificare, bugetare, previziune și control.
Managerul era învățat cum să distribuie sarcinile subordonaților, cum să evalueze performanța profesională a acestora, cum să facă angajări, cum să facă mai eficientă munca în echipă.
Așadar managerul vedea în oameni doar o resursă care trebuie alocată și gestionată eficient.
Nimic mai mult.
În actualul context economic global, acest tip de abordare a managementului nu mai corespunde realităților.
Un manager de succes trebuie să fie pregăti să devină un adevărat lider pentru echipa lui.

Leadership-ul  – arta de a influența oamenii

Leadership-ul nu este totuna cu managementul.
Un lider capacitează energiile celor din jur, îi inspiră și le stimulează permanent creativitatea și creează un climat de lucru propice marii performanțe.
Vă invit să urmăriți câteva din elementele care diferențiază managementul de leadership. ▼

Comentariile tale sunt binevenite.
Dacă ți-a plăcut articolul, te rog, să-l trimiți și prietenilor tăi.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *