Skip to content

DAN IGNAT

  • Home
  • Personal Development
    • Dezvoltare personală
    • Educație pentru viață
  • Management & Leadership
  • Blog
  • About
  • Contact
Dan Card Digital web Logo
Dan-DIGICARD-Logo-a

WEBSITE

http://danignat.ro/

FACEBOOK

https://www.facebook.com/dan.ignat.trainer

YOUTUBE CHANNEL

http://www.youtube.com/c/DanIgnat-Trainer

E-MAIL CONTACT

trainer.ignat@gmail.com

Recent Posts

  • De ce îmi aleg parteneri de cuplu nepotriviți?
  • EU POT – Lecții de relaționare – TVR1
  • Relații toxice
  • Munca în echipă și responsabilitate
  • Prietenul sau Inamicul din interior

Recent Comments

    Archives

    • January 2021
    • October 2020
    • September 2020
    • August 2020
    • July 2020
    • May 2020
    • January 2020
    • December 2019
    • September 2019
    • July 2019
    • February 2019
    • August 2017
    • July 2017
    • April 2017
    • February 2017
    • October 2016
    • September 2016
    • August 2016
    • July 2016
    • August 2015

    Categories

    • Dezvoltare personală
    • Management
    • Teste
    Theme by Tesseract  Drawing
    Follow by Email
    Facebook
    Facebook
    fb-share-icon
    YouTube
    1. Persoana alături de care mergi prin pădure este cea mai importantă persoană din viața ta.
    2. Dimensiunea animalului reprezintă percepția pe care o ai față de problemele din viața ta.
    3. Severitatea interacțiunii pe care o ai cu animalul respectiv este reprezentativă pentru modul în care faci fața problemelor din viața ta.
    4. Dimensiunea casei tale reprezintă ambiția pe care o ai spre a-ți rezolva problemele din viața personală.
    5. Lipsa gardului reprezintă un indiciu foarte clar al unei personalități deschise. Oamenii sunt bineveniți în orice moment. Prezența unui gard indică o personalitate închisă. Ai prefera să treci pe lângă oameni neobservat, dar asta nu înseamnă că nu-ți plac oamenii.
    6. În cazul în care răspunsul tău nu a inclus flori, mâncare, oameni ești o persoană nefericită în cea mai mare parte a timpului.
    7. Durabilitatea materialului din care este fabricată ceașca este reprezentativă pentru durabilitatea relației cu persoana de la punctul 1. De exemplu, hârtia, polistirenul și sticlă nu sunt materiale foarte puternice în comparație cu metalul sau cu plasticul.
    8. Atitudinea pe care o ai față de ceașca este reprezentativă pentru a înțelege atitudinea pe care o ai față de persoană de la numărul 1.
    9. Dimensiunea apei este reprezentativă pentru dorința ta de a cunoaște dragostea.
    10. Cât de mult te vei uda atunci când vei trece apa este un indiciu al importanței pe care o acorzi vieții amoroase.
    INTRĂ ÎN LUMEA AFACERILOR
    Îți dorești să fii propriul tău șef?
    Ai vrea să fii independent financiar?
    Ți-ar plăcea să ai libertatea de a-ți gestiona timpul așa cum vrei tu?
    Te-ai săturat de rutina zilnică de la serviciu?

    Atunci e momentul să te pregătești pentru a-ți lansa propria afacere.
    Pentru a avea succes, trebuie să-ți dezvolți o serie de competențe și abilități specifice care să-ți permită să-ți transformi ideile și dorințele într-un business de succes.
    Cursurile, sesiunile de training și workshop-urile pe care le elaborez și susțin, independent sau în parteneriat cu alte organizații de profil, te vor ajuta să dobândești capacitatea de a asigura un managementul eficient al resurselor umane, materiale și financiare de care dispui, să comunici și să relaționezi armonios cu echipa ta, cu partenerii de afaceri, cu clienții și cu investitorii, să-ți dezvolți mentalitatea de învingător prin creșterea permanentă a nivelului de dezvoltarea personală și profesională.
    Nu uita: Antreprenoriatul nu se bazează pe improvizații!


    CURS DE COMPETENȚE ANTREPRENORIALE ACREDITAT ANC
     
    Cursul de Competențe antreprenoriale este eligibil cu cerințele programului „Start-up Nation Romania“, lansat în 2017 de Ministerul pentru Mediul de afaceri, Comerț și Antreprenoriat.
    „Start-up Nation Romania” este un program guvernamental care are drept scop stimularea înființării întreprinderilor mici și mijlocii, prin care se pot acorda sume de până la 200.000 lei nerambursabili tuturor celor care doresc să beneficieze de această oportunitate.
    Absolvirea cursului de Competențe antreprenoriale vă dă posibilitatea sa câștigați un număr de 10 puncte în plus la evaluarea Planului de afaceri, conform punctajului de evaluare a Programului, din cele 50 de puncte minime necesare pentru accesarea fondurilor nerambursabile.
    Cursul se adresează tuturor celor care doresc să dobândească competențe și aptitudini necesare pentru inițierea și punerea în practică a ideilor de afaceri sau pentru dezvoltarea unui business existent, nu doar celor care aplică pentru programul „Start-up Nation Romania”.
    Certificat de absolvire este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice și Ministerul Educației Naționale.
    Beneficii pentru tine:
    Participarea la acest curs te va ajuta să-ți formezi o cultură antreprenorială care-ți va permite:

    • Să-ți descoperi și să-ți perfecționezi abilitățile de transformare a ideilor de afaceri în activități antreprenoriale practice, profitabile;
    • Să identifici cu ușurință noi oportunități de afaceri și sursele de finanțare necesare dezvoltării acesteia(ex: fonduri europene);
    • Să acumulezi cunoștințele necesare pentru elaborarea și implementarea unui plan de afaceri viabil;
    • Să înțelegi conceptele și principiile esențiale de leadership și management ale unei afaceri;
    • Să-ți dezvolți capacitatea de a rezolva eficient problemele apărute și de a lua decizii responsabile care să conducă la îndeplinirea obiectivelor propuse;
    • Să comunici mai eficient cu angajații, clienții și partenerii de afaceri;
    • Să elaborezi un buget realist, capabil să susțină realizarea activităților cuprinse în planul de afacere;
    • Să identifici și să elaborezi strategii de eliminare sau diminuare a riscurilor care pot afecta negativ dezvoltarea afacerii;

    Contact ►
    CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL
    Domeniile care necesită cunoașterea principiilor, metodelor și tehnicilor specifice managementului proiectelor sunt dintre cele mai diverse.
    Astfel, fie că derulezi un proiect mai mic (lansezi un website, deschizi o afacere de nișă, un cabinet medical, un birou de consultanță etc) sau un proiect mai complex (demarezi un business într-o ramură industrială, un serviciu de curierat, aplici pentru o finanțare cu fonduri europene, construiești un mall etc) este imperios necesar să deții cunoștințele necesare atingerii scopului propus.
    Managementul proiectelor, te ajută să corelezi eficient resursele umane, materiale și financiare cu obiectivele propuse, să ții sub control bugetul alocat, să respecți termenele limită, să relaționezi constructiv cu beneficiarii și furnizorii și să atingi standardele de calitate propuse.
    În plus, dacă dorești un certificat ANC de Manager de proiect, elaborez și susțin cursuri de formare specializate, în parteneriat sau în colaborare cu organizații și instituții de formare acreditate, prin care poți dobândi competențele și diploma care atestă calificarea ta în acest domeniu.

    COMPETENȚE și ABILITĂȚI DOBÂNDITE

    Tematica bine structurată și metodele interactive de prezentare, care au la bază principiile învățării experienţiale, prin care cunoștințele teoretice se împletesc armonios cu aplicațiile practice, vă vor facilita dobândirea și dezvoltarea următoarele abilități manageriale:

    • stabilirea clară a scopului și a obiectivelor proiectului;
    • planificarea, organizarea și coordonarea eficientă a activităților unui proiect;
    • creșterea capacității de a înțelege și de a satisface întocmai și la timp cerințele clienților respectiv beneficiarilor proiectului;
    • gestionarea utilizării costurilor și a resurselor operaționale într-un proiect;
    • managementul comunicării în cadrul proiectului
    • familiarizarea cu modalitățile de lucrul în echipă și rezolvarea problemelor sub presiunea timpului:
    • îmbunătățirea capacității de monitorizare și evaluare a proiectelor, în paralel cu ridicarea standardelor de calitate ale produselor & serviciilor oferite clienților.

    Contact ►
    LEADERSHIP PENTRU COMPANII
    În această perioadă de incertitudine financiară, criză economică prelungită, pe o piață de capital aflată în permanentă schimbare, nevoia de lideri autentici în cadrul companiilor, mici sau mari, e problemă mai actuală ca niciodată. 
    Competența și experiența practică acumulată în companiile multinaționale la care am activat, mi-au dezvoltat capacitățile de pregătire eficientă a liderilor din organizațiile care sunt interesate de motivarea și creșterea performanțelor resurselor umane de care dispun, creșterea puterii de influență a personalului cu rol decizional, îmbunătățirea relațiilor cu clienții și a colaborării interdepartamentale.
     

    LIDERUL – CHEIA IMPLICĂRII PERSONALULUI
    Dacă până nu demult o persoană era angajată într-o companie imediat după terminarea studiilor și, de obicei, rămânea acolo până la pensie, în prezent situația e radical schimbată. Firmele se confruntă în prezent cu o mare fluctuație de personal, angajații au o cultură a muncii foarte diversă, sunt greu de motivat și de integrat în ansamblu organizațional.
    Companiile se luptă să recruteze personal calificat dar, mai ales, implicat și dedicat postului pe care îl ocupă.
    Dacă-ți dorești o afacere solidă și profitabilă, crează-ți un avantaj competitiv semnificativ apelând la programele de training și workshop-urile pe care le elaborez funcție de nevoile organizației tale, prin care să-ți creezi un nucleu de lideri cu inițiativă, capabili să ridice nivelul de implicare a personalului în realizarea sarcinilor de lucru, să-i inspire în găsirea de soluții creative la problemele care apar și să creeze un mediu de lucru prietenos, propice performanței. 

    MANAGEMENTUL PERFORMANT AL ORGANIZAȚIILOR
    Reducerea costurilor, alocarea eficientă a resurselor și creșterea performanțelor la locul de muncă sunt, pentru orice companie, elemente esențiale succesului, fapt care impune dezvoltarea unui management competent și proactiv.
    că ești un manager experimentat fie că ești la început de carieră, programele de training pe care le elaborez te vor ajuta să-ți descoperi și să-ți dezvolți abilitățile de conducere, cum să-ți planifici mai eficient sarcinile, cum să comunici și să relaționezi mai bine cu personalul și cu clienții, cum să delegi atribuțiile, cum să-ți prioritizezi activitățile, cum să-ți manageriezi timpul, cum să aplanezi conflictele, cum să te descurci cu angajații dificili.
     

    Contact ►
    INVESTEȘTE ÎN VIITORUL TĂU
    Dezvoltarea personală este esențială, dacă-ți dorești relații armonioase și autentice cu cei din jur, acasă sau la serviciu, precum și dacă vrei să te simți cu adevărat împlinit. 

    CONSILIERE PENTRU DEZVOLTARE PERSONALĂ
    Consilierea este utilă și necesară atunci când te simți blocat în propriul proiect de viață, atunci când simți că poți și vrei mai mult decât rutina zilnică, atunci când ești debusolat și derutat de evenimentele din jurul tău, atunci când relația ta cu tine și cu apropiații scârțâie, atunci când cauți inspirație pentru a realiza ceva semnificativ, atunci când vrei să-ți recapeți respectul și stima de sine.

    DEZVOLTAREA CARIEREI
    Ai un plan pentru cariera ta? Îți cunoști valorile personale? Știi cum să-ți promovezi imaginea, talentul și cunoștințele profesionale? Vii cu plăcere la serviciu? Îți pace ce studiezi? Simți că și-ai găsit vocația? Ai relații cordiale la locul de muncă? Ești respectat și apreciat la adevărata ta valoare? 
    Iată o parte din întrebările la care poți afla răspunsul prin intermediul sesiunilor de consiliere în cariera.
     

    PENTRU ORGANIZAȚII
    Serviciile de consiliere pentru dezvoltarea și motivarea personalului, individuale și de grup, ajută la dinamizarea activității în cadrul companiilor, crește nivelul de performanță al staff-ului, cimentează spiritul de echipă, creează un mediu de lucru armonios, propice colaborării și comunicării eficiente între departamente și în relația cu clienții.

    Contact ►
    COMUNICAREA
    Comunicarea formală și interpersonală reprezintă baza relațiilor interumane, cheia succesului sau cauza eșecului în viața personală și profesională.
    Comunicarea eficientă ne ajută în coordonarea activităților pe care le desfășurăm, acasă sau la serviciu, pentru atingerea scopurilor propuse, fiind vitală în procesele de luare a deciziilor, rezolvarea problemelor, managementului organizațional, socializare, în cimentarea relațiilor de familie și de afaceri.
     

    TEMATICA

    Structura de bază a programelor de training, cursurilor și workshop-urilor de comunicare cuprinde:
    Principiile comunicării eficiente;
    Bariere în calea comunicării formale și interpersonale;
    Axiomele comunicării;
    Comunicarea non-verbală – limbajul trupului;
    Ascultarea activă;
    Stiluri de comunicare;
    Comunicare în negociere și medierea conflictelor.

    Tematica va fi adaptată nevoilor și cerințelor participanților funcție de aria de interes solicitată. 


    PENTRU ORGANIZAȚII
    Serviciile de consiliere pentru dezvoltarea și motivarea personalului, individuale și de grup, ajută la dinamizarea activității în cadrul companiilor, crește nivelul de performanță al staff-ului, cimentează spiritul de echipă, creează un mediu de lucru armonios, propice colaborării și comunicării eficiente între departamente și în relația cu clienții.

    Contact ►
    FOTOGRAFIA – PICTURĂ CU LUMINĂ
    Fotografia este o formă de artă, comunicare și relaxare care-ți permite să-ți exprimi, prin imagini, gândurile și ideile și să le împărtășești lumii întregi.
    Fie că ești fotograf amator sau profesionist în devenire, workshop-urile și cursurile la care teinvit să participi îți dau ocazia să-ți desăvârșești tehnica și să-ți lărgești orizontul creativ în acest domeniu atăt de incitant și de atrăgător.
    Vei putea astfel să surprinzi în imagini expresive și incitante peisaje și portrete, vei putea realiza fotografii de produs prin care să-ți dezvolți mai bine afacerile online, sau vei putea afla detalii tehnice și compoziționale referitoare la modul in care se realizează fotografiile de fashion.
    Workshop-urile sunt personalizate, individuale sau în grup, structura acestora fiind stabilită împreună cu participanții funcție de dorințe și de bagajul de cunoștințe pe care-l dețin.
     

    TEMATICĂ
    Principalele teme abordate :
    setările de bază ale aparatelor foto digitale;
    noțiuni esențiale privind lumina, balansul de alb, temperatura de culoare, reflexia, difuzia, dispersia, și polarizarea;
    înțelegerea tehnicilor și timpilor de expunere, subexpunere sau supraexpunere; 
    principiile de funcționare și modalitățile de setare ale diafragmei;
    sensibilitatea senzorului și valorile ISO;
    noțiuni teoretice și activități practice privind câmpul de profunzime și relația dintre diafragmă și distanța focală;
    folosirea blitz-ului (tipuri de blitz-uri, efecte asupra expunerii, sincronizare);
    elemente de compoziție fotografică;
    formatele și caracteristicile imaginii in format digital;
    fotografia de produs, peisaj, portret, fashion și eveniment;

    Contact ►
    PROBLEMELE NU SE REZOLVĂ DE LA SINE
    Complexitatea ridicată a problemelor și multitudinea deciziilor pe care, atât managerii cât și angajații, de pe orice nivel ierarhic al organizației, trebuie să le ia permanent, repede și bine, necesită aplicarea unor principii și metode bine structurate, capabile să reducă timpul de analiză și să determine creșterea calității soluțiilor.
    Programele de training și cursurile pe care le susțin au drept scop creșterea participării active, competențelor și abilităților personalului, la nivel individual și de grup, în procesul de generare de idei creative și de elaborare a deciziilor realiste, capabile să ofere organizației performanța și eficiența de care are nevoie în dezvoltarea pe baze solide a afacerii.

    OBIECTIVELE PRINCIPALE

    Programele de training îi ajută pe toți cei care cred că schimbarea, adaptarea la nou și creativitatea sunt ingredientele de bază ale succesului personal și organizațional, în direcția dezvoltării:

    • capacităților de identificare și generare de soluții eficiente la problemele care apar;
    • metodelor și tehnicilor creative de rezolvare a problemelor, la nivel individual și în echipă;
    • capacităților de analiză și de identificare a cauzelor care au generat problemele, nu doar a efectelor generate de acestea;
    • conștientizarea importanței elaborării și aplicării unui plan de implementare și monitorizare a soluțiilor identificate;
    • competențelor de a aplica metodele și tehnicile de rezolvare a problemelor și de elaborare a deciziilor la locul de muncă.

    Contact ►
    QUALITY FIRST

    Managementul calității este esențial pentru orice afacere, indiferent de dimensiunea acesteia, tipul de acționariat sau de domeniul de activitate în care funcționează: producție sau servicii.
    De exemplu, dacă ai o afacere de tip fast-food, ești în competiție directă cu McDonald, KFC, Burger King, Pizza Hut etc. Clienții care vor testa produsele tale le vor compara instantaneu cu cele ale companiilor cu renume în domeniu. Așadar vor fi direct interesați de raportul calitate preț al produsului sau serviciului pe care îl oferi.
    Calitatea ridicată a produselor și serviciilor oferite consumatorilor are o contribuție esențială la creșterea ratelor de rentabilitate și a marjei de profit a firmei.
    Investind în calitate investești în viitorul afacerii tale.
    Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul sistemelor de management al calității și a instrumentelor Lean Six Sigma, elaborez și susțin cursuri, programe de training, workshop-uri și seminarii personalizate, funcție de nevoile și cerințele dumneavoastră, independent, în parteneriat sau prin proiecte cu finanțare nerambursabilă, care dezvoltă, în principal, următoarele teme:

    • Standardele de referință ale sistemului de management al calității ISO 9001;
    • Cerințe și principii fundamentale pentru implementarea eficientă a sistemului de management al calității in organizație;
    • Planificarea, realizarea, controlul și luarea măsurilor de îmbunatățire continua a proceselor (PDCA);
    • Aprofundarea și aplicarea principiilor, tehnicilor și instrumentelor de audit în domeniul calității;
    • Principiile kaizen – îmbunătățirea continuă a calității;
    • Metoda celor 5 S;
    • Five why tehnique – Metoda celor 5 „De ce?”;
    • Diagrama Cauză – Efect;

    CURSURI DE MANAGEMENTUL CALITĂȚII ACREDITATE ANC
    Pentru furnizorii de formare profesională acreditați ANC, elaborez și susțin cursuri de „Specialist în domeniul calității”, „Auditor în domeniul calității”, sau/și cursuri complementare, sub diferite acorduri contractuale: prestări servicii, parteneriat, colaborare.

    Contact ►