Atunci e momentul să te pregătești pentru a-ți lansa propria afacere.
Pentru a avea succes, trebuie să-ți dezvolți o serie de competențe și abilități specifice care să-ți permită să-ți transformi ideile și dorințele într-un business de succes.
Cursurile, sesiunile de training și workshop-urile pe care le elaborez și susțin, independent sau în parteneriat cu alte organizații de profil, te vor ajuta să dobândești capacitatea de a asigura un managementul eficient al resurselor umane, materiale și financiare de care dispui, să comunici și să relaționezi armonios cu echipa ta, cu partenerii de afaceri, cu clienții și cu investitorii, să-ți dezvolți mentalitatea de învingător prin creșterea permanentă a nivelului de dezvoltarea personală și profesională.
Nu uita: Antreprenoriatul nu se bazează pe improvizații!
Tematica bine structurată și metodele interactive de prezentare, care au la bază principiile învățării experienţiale, prin care cunoștințele teoretice se împletesc armonios cu aplicațiile practice, vă vor facilita dobândirea și dezvoltarea următoarele abilități manageriale:
Structura de bază a programelor de training, cursurilor și workshop-urilor de comunicare cuprinde:
Principiile comunicării eficiente;
Bariere în calea comunicării formale și interpersonale;
Axiomele comunicării;
Comunicarea non-verbală – limbajul trupului;
Ascultarea activă;
Stiluri de comunicare;
Comunicare în negociere și medierea conflictelor.
Tematica va fi adaptată nevoilor și cerințelor participanților funcție de aria de interes solicitată.
Programele de training îi ajută pe toți cei care cred că schimbarea, adaptarea la nou și creativitatea sunt ingredientele de bază ale succesului personal și organizațional, în direcția dezvoltării:
Managementul calității este esențial pentru orice afacere, indiferent de dimensiunea acesteia, tipul de acționariat sau de domeniul de activitate în care funcționează: producție sau servicii.
De exemplu, dacă ai o afacere de tip fast-food, ești în competiție directă cu McDonald, KFC, Burger King, Pizza Hut etc. Clienții care vor testa produsele tale le vor compara instantaneu cu cele ale companiilor cu renume în domeniu. Așadar vor fi direct interesați de raportul calitate preț al produsului sau serviciului pe care îl oferi.
Calitatea ridicată a produselor și serviciilor oferite consumatorilor are o contribuție esențială la creșterea ratelor de rentabilitate și a marjei de profit a firmei.
Investind în calitate investești în viitorul afacerii tale.
Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul sistemelor de management al calității și a instrumentelor Lean Six Sigma, elaborez și susțin cursuri, programe de training, workshop-uri și seminarii personalizate, funcție de nevoile și cerințele dumneavoastră, independent, în parteneriat sau prin proiecte cu finanțare nerambursabilă, care dezvoltă, în principal, următoarele teme: